I`m very alone







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





یک شب به خانه ی من بیا خدا! 

 بیا تا برایت بگویم که دلتنگی هایم سالهاست

 در خانه ی دلم مدفون شده!

 بیا تا بغض سالها تنهایی و تاریکی را میان شانه هایت بگریم...

 دستهایت را در دست بگیرم و امنیت و آرامشی را که سالهاست

 از من ربوده اند دوباره به خاطر آورم...

 بیا تا در آغوشت آرام بگیرم... 

 جای من در دورها آغوش پر مهر تو بود

        ...بیا تا زمانه را برگردانیم و من 

                                           دوباره...!!! 

 آه...!

این کوله بار تنهایی دیگر قامتم را خم کرده

                                        دیگر وقت رفتن است 

                                                     دستانم را نمیگیری...!!! 

 



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت1:05---26 مرداد 1391
امروز تولد عشق دومه

سر یه موضوع با هم تموم کردیم

امروز همش نگام به گوشیم بود که شاید اس بده ولی اس نداد حالم گرفته تقصیر خودم شد اگه بش نمیگفتم دوسش دارم الان با هم بودم ولی حیف پاسخ:salam nazaret baz nemishe ke javab bedem bikhiyal dadasham age khasti biya yahooooooooooooooooo abjito dari diivoone bikhiyaaaaaaaaaaaaaaal


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 11:3 | |